THE TASTE OF LOVE IS SWEET.

jag vet inte vad det är med mig, det känns så konstigt. Det känns som att allt och alla vänds emot mig men det är säkert bara struntprat eller vem vet det kanske är så.

idag blir det att vara med Kajsa när hon har kommit hem från hennes stuga. Det ska bli riktit trevligt att få träffa henne det känns som att det var år sen, fast det har bara gått några dagar sen sist. Eller ja, jag såg henne sist förra året. haha det känns konstigt att säga så. Men nu måste jag bara säga att jag saknar dig elinsöderberg. Vi måste ha en sleep over snart. Men nu ska jag ta och sätta på mig byxor sitter nämligen här med underställsbyxor på mig. Men jag gillart.


Kommentarer
Postat av: elin

det måste vi :)

2010-01-02 @ 18:43:26
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0