Some say love.

jag har nyss vaknat för kanske en halvtimma sedan och jag har redan hunnit äta frukost, det måste vara rekord. Men idag har jag inte tänkt slöa. Nej, utan idag ska jag städa bort julen. Och om jag får säga det själv så ska det bli så skönt att slippa tända alla ljustakar. Det blir ju inte lika mysigt kanske men jag har ändå ingen julkänsla direkt. ja igår var jag ju som sagt på stan med elin. Och visst var det ett par plagg som fick följa med hem, jo det var det. Nämligen ett par jeans och två tröjor, eller en var ett linne och den andra en lång T-shirt. Men hursomhelst är jag väldigt nöjd. Men en sak som inte gör mig så jätte happy är att den förbenade skolan börjar imorgon och jag gillar det verkligen inte. Och det blir inte bättre direkt när man längtar till sommaren. Men gud ge mig sommar nu! jag vill kunna gå barbent med en tunika och känna värmen och bli brun och. åhhh det är väldigt många och men det behövs för att beskriva hur sommaren är. Men nu för att få lite värme skall jag hoppa in i en varm dusch. så det så.

 


Kommentarer
Postat av: elin

åh vad skönt det lät med en varm dusch ♥

2010-01-10 @ 12:23:56
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0