I hurt myself today.

ja, som ni ser så har jag en ny header, men jag är inte riktigt nöjd med den för hela bilden kom inte med. Och bilden jag har på vänster sida längre ner vill jag antingen göra svartvit eller ta bort men jag får se hur jag gör.

Igår var jag med Elin, vi var hos henne först och tog det lungt och fixade med våra bloggar. Senare for vi in till byn och var med Olle och John. Vi for hem till mig och såg på skräckfilm, men den var fyra timmar lång så vi hann inte se klart den.


Idag får jag se vad jag gör. Egentligen har jag ju träning med Kajsa men jag har fått en rejäl förkylning nu så jag tror inte att jag kan andas in så mycket kalluft, det var synd. Jag får se vad jag hittar på istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0