Heaven must have made up.

idag var det väldigt chill på skolan vi hade håltimma för Tito kom aldrig till spanskan, sen så hade vi inte så mycket mer jobbigt. haha en kort förklaring av dagen. efter skolan var jag med elin och felicia vi skulle vara med ebba och kajsa, men båda hade träning synd det. Men jag elin och felicia for till jesper och såg på skräckfilm. Elin höll på och skita ner sig, Jesper gömde sig under filten och jag och felicia ja vad gjorde vi vi höll deras händer.

det var mysigt, men det kunde inte vara för länge, nu ska jag sitta här ett tag men sen skall jag be systrami platta mitt eländiga hår så jag får någon ordning på de.


kyss.




en låt jag hittade på min systers blogg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0