2010

Ja, då har det redan gått en dag av det nya året. Jag vet att jag inte har laddat upp nå bilder från nyårsafton, men sanningen är att dom inte är så speciella. Min nyårsafton var inte nå speciell. Jag var hemma med mamma och pappa, emilia var hos john. Vi åt god mat och lyssnade på när vovven höll på att hyperventilera för smällarnas skull och på pappa som var så förbannad på alla "snorungar" som håller på att smälla flera dagar och timmar före tolvslaget. jag gick klädd i mjukisar och en star wars tröja. jaja, nu får ni bilder ändå.

 


ehe.


jag fick inga bra bilder för vi smällde inte något själva så man fick stå som en idiot och försöka fåga ett fyrverkeri på bild.


och sen ska jag också skylla på mobilkameran.

gud vad jag känner mig gnällig. det var inte så farligt på nyår ändå. att spela trivial pursiut är faktiskt kul:D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0