To se if I still feel.

jag har äntligen lärt mig några nya låtar 3 st närmare bestämt och på gitarr alltså.

gavin degraw - chariot

johhny cash - hurt

johnny cash - i won't back down (som emilia skulle lära mig fast nu är det ju redan gjort)

eller just det det var 4 st.

brett dennen - ain't no reason (fast jag gav upp rätt fort men jag kan inte introt.)

så jag är rätt så nöjd ändå, men nu blir det en dusch, imorgon ska jag klippa mig och jag har bestämt mig för att behålla min snebena ett tag till, jag funderade nämligen där ett tag på om jag skulle klippa mittbena. Men jag tror att jag avstår. Eller vad tycker ni?


haha, äpplet faller inte långt från trädet.



okej en lite seriösare bild kan jag väl slänga in.


kyss♥

mina fingrar värker som satan efter allt spelande. speciellt mycket nu när jag spelar med den stålsträngade gitarren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0