do the walkaway.

ja en ny header som ni ser, jag tycker att det är riktigt kul att göra headers men jag har nog inte tid att göra åt andra tyvärr. Jag tror att det här är min favorit eller haha jag vet inte.

Kajsa for hem för ett tag sen. Jag och papa ska se på 2012 när han har kommit hem och bastat klart. Min broder har bränt den och paranormal activity till oss så vi har dom på dvd. Nu sitter jag här och vandrar bort i musiken ska strax gå och städa mitt rum som jag känner är väldigt stökigt, men jag trivs faktiskt med det. Efter det väntar engelska jobbet och slöjdrapporten som ska vara klar nästa vecka...

Men nu ska jag bjuda på en låt och ett sista ord.

HELG.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0