As i think of giving up.

igår blev det mys med oth hos elin, det var riktigt mysigt kan jag säga.

jag kom hem för ett tag sen men en riktigt illa huvudvärk, men det börjar gå över tror jag. imorgon har jag träning med Kajsa på spåret det ska bli riktigt härligt. Idag på idrotten hade vi fotboll, handboll och fys på sidan och det var så jäkla härligt att köra fys, tro inte att jag är tokig men det var det. Jag ska nog hoppa in till en varm bastu och skrubba bort lite hud. Före min syster..


ni förgyller min dag.♥

förresten brillorna jag har på bilden ↑ såna ska jag köpa fast helsvarta.


Kommentarer
Postat av: milia

sluta sno mina meningar...

2010-02-03 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0