somebody's goin to take it

Hello peeps'! 

Jag gjorde en blogg på devote fast det sög balle så nu är jag back in buissness här. Hade tänkt fräscha upp lite ( jag vet att jag säger det 24/7 men inget händer) men nu så banne mig ska de det. 

Gårdagen spenderades med Kajsa och Klara, vi var först på stan. Hittade bara ett par tränings shorts, välbehövliga! Efter det for vi ut en sväng på byn sen to the airport för att lämna av Klara och hämta upp Kajsas mamma. Idag blir det träning och bärplockande, gilla de första grejen bättre!

I helgen har vi Lilla VM slutspel, är riktigt taggad! Jag kommer att sova hos Kajsa för att mina föräldrar ska bort med husvagnen. Ska bli så jäkla kul!

Något som blir mindre kul är att det är skola på måndag, fast ändå kul att träffa alla igen.

En bild och sen makeover på bloggen fast jag hinner kanske inte med allt idag, så förvänta er inga stora förändringar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0