playin' basketball with the president, dunking on his delegates.

Godmorgon! heh..
Jag tyckte så synd om alla som orkar rulla in på min dammiga blogg för att kolla ifall jag orkat slå upp arlset ur sängen och skriva ett inlägg. And yes sir, I did it.

Nåväl, till saken dårå... de var inget, men kan köra en hiss och diss. Något nytt skadar inte.

HISS↑

Kajsa kom hem igår!

Jag for ut på en skön springtur i regnet igår.

Det är träning idag

lk är snart.

..och där tog det stopp.

Diss↓

Skolan börjar om cirkus 2-3 veckor..

Jag saknar gothia.

jag är inte ett dugg brun.

Det ser ut som att någon har hällt ägg i håret på mig,(jag slingade håret för ett tag sen)



Okej that's it för idag.

Just det har inte visat några bilder från stockholm eller göteborg, men kan visa några nu.


sthlm, gamla stan.














det får räcka, min syster har dom mesta bilderna från sthlm, så det blev inte så många därifrån.



Kommentarer
Postat av: elin

ta bort bilden på mei

2010-08-07 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0