To love him, belive him

Vi har föräldra redovisning ikväll och jag tror att jag ska skita ner mig. Jag ska snacka på engelska hela tiden, nog för att jag inte har så mycket att säga men ändå. Hoppas det går bra ändå, ja så nervis är jag inte men det pirrar lite grann i magen. 


För att komma in på något annat ämne så kan jag säga att jag har tappat blogglusten, nu skriver jag bara för att jag känner att jag måste. Så jag får se hur jag gör om jag tar en paus. Fast direkt jag skriver att jag ska ta en paus får jag tillbaka lusten att skriva.

Skoldan var chill vi hade bara matrissamtal och lite förberedningar för ikväll. 

Justfan jag har ju kvar min BJ sen i helgen, typ mer än halva också. Om ni vill mig något så hittar ni mig i frysen bara så ni vet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0