I will not hear what you have to say.

YESS ÄNTLIGEN LOV!

De sista timmarna i skolan spenderades på skidspåret, 9,6 km blev det totalt.
Om några timmar far familjen Hangasjärvi Kero iväg till teurajärvi. Ska bli otroligt skönt med lov, men kommer att sakna mina vänner här. Men jag överlever nog med sisådär 13-14 personer.

Jag sägar bara att jag kommer att rulla fram efter lovet, allt påskgodis dårå..

Min uppdatering kommer att var väldigt låg, jag kanske inte skriver alls under lovet. Men jag är tillbaka i s-byn på torsdag full med härliga bilder, hoppas jag.

För att avsluta inlägget skulle jag vela skriva av mig lite.

Jag kommer att sakna er otroligt mycket, hela laget tror jag. Det kommer att ta tid att fylla igen luckorna men det ska gå för vi är ju SSK. Många har tagit bytet ganska hårt, jag med. Men jag var mest ledsen när jag fick veta det och jag tar oftast ut det i ilska. Men  ni ska veta att jag älskar er och jag önskar er lycka till!<3


guld i bodenarena 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0