I missed the plane to freedom

Gud det är ju åratals sen jag har bloggat senast, men det är fortfarade några som kollar in då och då. Jag har haft så mycket med skolan nu på senaste tiden och har inte haft varken tid eller ork med bloggen. Men jag ska försöka lite bättre nu. I promise.

Igår var jag och klippte mig, kändes skönt men det blev lite kort tycker jag.

Nu är det ju sommar närsomhelt och jag har inga pengar jag måste verkligen handla sommarkläder känner jag, garderoben är ju för tusan tom.

Nu kommer bilden på min jacka!



här har ni ett bra exempel på vad skolan gör med ungdomarna.


Kommentarer
Postat av: lisse

haha, var du tvungen att ta den bilden ? :)

2010-04-15 @ 16:08:06
URL: http://lissee.blogg.se/
Postat av: A

ta bort

2010-04-15 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0