(y)

tja!

idag har det varit friidrott hela dagen, jag var med på allting men sög även på allting. ja det beskriver ju dagen idag. men jag måste bara säga att jag är sååååå sugen på att spela fotboll har seriöst inte gjort det på bara 3-4 dagar hur ska jag överleva vintern!!? det känns som en evighet till nästa säsong.:/ men hursomhelst så ber jag om ursäkt för alla korta aoch ointressanta inlägg men har brist på idéer. ge förslag! hur resten av dagen ska spenderas vet jag inte, eller jofan jag måste ju dammtorka rummet :s pappas order det är tydligen mycket damm men konstigt det är bara han som bryr sig om det jag besväras inte ett dugg av det. men ska ta och spela gitarr nu och sen ska jag ta itu med dammet, men jag nås på mobilen ifall det är något.

 



/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0