KÖLD:/

hejsan gott folk!

 idag var det skola som vanligt, men vi hade en onödigt lång dag 15.25 elr vi fick sluta tio minuter tidigare vi skulle egentligen ha slutat 15.35. men men idag har vi träning vi hade tydligen ingen igår, men hursom helt har vi träning idag och jag har verkligen ingen lust att fara på den för jag är trött och dessutom så har jag fyra st skavsår:/ efter träningen hade jag tänkt att möblera i mitt fula rum..men jag vill hellre bädda ner mig i soffan och se på en skräckis och äta ben & jerry's, men det kommer troligen inte att bli av:(´jaja, men nu ska jag ta och byta om snart för att träningen börjar om en timme men ses så länge:D



/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0