*

Ahmen tjena !

idag så var det inte en så jobbig skoldag vi hade tre svenska prov, sen slöjd och idrott och efter idrotten hade vi skoljoggen, vi skulle springa fem kilometer det gick bra ända till viadukten vid 97:an för mitt knä pajade jävla knähelvete! ursäkta mitt ovårdade språk men jag orkade springa men mitt förbannade knä vill tydligen inte som jag vill!!:( Nåja, resten av dagen vet jag inte hur jag ska spendera. Men nu ska inte jag skriva nå mer för nu ska
jag och mitt lilla söta knä pallra oss in till vardagsrummet och slänga oss på soffan(y) så ska jag avsluta inlägget med en punkt .


(förresten så blev jag otroligt sugen på glass)



/f


Kommentarer
Postat av: milia

men saksamma, du får kalla den din kamera och jag får kalla den din kamera. punkt.



gnällspik...

2009-09-09 @ 19:33:21
URL: http://emiliahk.blogg.se/
Postat av: oops

min kamera*

2009-09-09 @ 19:34:13
Postat av: oops

min kamera*

2009-09-09 @ 19:34:21
URL: http://emiliahk.blogg.se/
Postat av: oops

min kamera*

2009-09-09 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0