new look!

hey!

idag har jag färgat håret lite mörkare men blev inte så jätte nöjd det är inte jag liksom.. men skitsamma det blev som det blev och det går inte att ändra på det. i helgen hade vi fest för mamma som fyller 40 på tisdag hon fick bl.a en ny mobil en T700, en röd en. men vad kan man säga vi spelade guitar hero med min kusiner och käkade gott. Nu sitter jag och lyssnar på spotify och tänker på hur mycket jag saknar dig lisette!! men vi kommer ju upp nästa helg så jag hoppas att vi hinner vara med varandra:D men nu ska jag ta och se på en film tror jag och käka onyttigheter men då ses vi imorgon på skolan barn hejdå!

(jag lägger upp en bild på min nya hårfärg senare kanske vi får se.)



/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0