haha!

hej, igår var jag med elins, amanda och josse. vi såg på en film hos josse den hette "the cell" vi hängde inte så mycket med i den så jag vet inte om den var så bra. Men när jag, elin och amanda skulle gå hem så var vi asrädda, det var kallt och mörkt och läskigt. hahah vi hörde några ungdomar skrika och då stannade alla tre upp och tittade åt sidan (in iskogen) och kutade ner i diket och inte i skogen när vi kom ut ur skogen så hade amandas tights gått sönder haha gud vad vi skrattade asså ni skulle bara ha sett hur det såg ut!
men idag ska jag städa upp i mitt rum och sen kanske jag ska vara med någon. senare på kvällen ska jag göra läxan men nu ska jag ta och klä på mig sitter nämligen fortfarande i pyjamas men jag kanske återkommer idag vi får se hejdå!

 




/f


Kommentarer
Postat av: feliciahk

in *

2009-10-03 @ 12:13:20
Postat av: elin

HAHAH! felicia jag skrattar lika mycket åt det varje gång :D:D

2009-10-04 @ 11:20:49
URL: http://elinssoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0