(y)

igår blev då en lyckad kväll! det är allt jag har och säga om igår:D
idag däremot ska här i huset julpyntas  även fast vi redan har  fått upp nästan allting eller vi har allt det dära småsakerna kvar.
ibland är det bara för jobbigt att pynta och fixa en massa saker. Jag känner mig väldigt stressad, jag har inte hunnit köpa en endaste julklapp ännu och min budget vet jag inte hur det ska gå med alls. åh jag önskar man bara kunde knäppa med fingrarna så var allting klart. menmen nu är det snart jul och allt kommer att gå primaballerina. jo förresten glad första advent eller hur man nu säger:D
nu känner jag en gnutta julstämmning komma krypande nu är det bara snön som ska komma.



/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0