SNÖ!

yä! äntligen snö! den är jävligt efterlängtad(y) hoppas nu att det blir riktigt snöoväder inatt så slipper man gå till skolan imorgon, men nu elin får du fan ta och bli frisk annars dör jag bokstavligt talat det är inge roligt utan dig:(
jamen nu sitter jag här och lyssnar på ACDC haha fick min gamla mp3 att fungera och fan vad bra musik det var på den hahahaha verkligen:D men nu ska lilla jag ta och värma bastun och ta och sätta rejält mycket inpackning i mitt hår det är sååå skönt så att det inte går att förklara:D så vi syns i skolan imorgon småbarn!


det här var ett tag sedan syns det i plonken:/



/f


Kommentarer
Postat av: elin

okej felicia, nu lovar jag att inte bli sjuk mer :D<3

2009-11-06 @ 22:40:44
URL: http://elinssoderberg.blogg.se/
Postat av: elin

okej felicia, nu lovar jag att inte bli sjuk mer :D<3

2009-11-06 @ 22:40:57
URL: http://elinssoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0