:D

jag har inte uppdaterat på länge men under lovet har man inte orkat sitta framför datan.
men hursomhelst lovet har varit roligt men inte så speliellt man har varit med http://lisetteridefors.blogg.se och det är ju alltid skojj, men hon blev sjuk mitt i veckan och det var ju mindre bra. men på Halloween så var vi i pirrtiniemi i juliaRs stuga eller det var ju ett helt hus men man kallar väl det stuga?:D men det var ju trevligt vi såg på skräckisar som "the uninvited" och"the last house on the left" jag tror den hette så men det var iaf väldigt kul vi var uppe till fem på morgonen:D ja, det är väl mitt lov kortfattat.

idag var det ju skola kändes jävligt segt att stiga upp så tidigt igen. men det hände väl inte så mkt i skolan. jag gick hem med kajsa och moa och nu sitter jag här ensam i huset och ska fara på träning kl 19.00. men fram tills dess vet jag inte vad jag ska göra. jag har börjat möblera om i mitt rum lite jag tror att det blier ganska fint ändå. men nu ska orkar jag inte skriva mera hade inte med kameran till pirrtiniemi så har inte bilder att lägga upp från halloween, men jag har bilder från kyrkogården i korpilombolo som jag kan lägga upp men vi ses så länge!


 



/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0