.

ja, nu är det väl dags att berätta allting jag har fått i julklapp som alla andra redan har gjort.

en stålsträngad gitarr, (helsvart) både min och syrrans
en ukulele av min morbror till mig och emilia, haha
pengar, 3000kr närmare bestämt.:D
mjukisar.
fårskinnstofflor.
skidglasögon.
2 chokladkartonger
presentkort.
böcker.
armband.

jag tror att jag fick med allt, men nu ska jag då ut på stan! heltklart.

men nu sitter jag hos morfar har nyss ätit, men ska nog gå och vara lite social nu, imorgon blir det att vara med bästavän, hade tänkt vara med henne idag men jag var tvungen att vara hos morfar. nästa vecka blir det all night game. jag har väl inte så mycket mer att skriva förutom att jag saknar mina kära vänner hemma i luleå. juste jag har glömt att säga en viktig sak som man egentligen skulle ha sagt igår men det får bli idag.här kommer det.

från mig till er alla, en riktigt GOD JUL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0