*

nu sitter jag hos farmor och farfar, vi kom igår hit och man har väl inte hunnit göra så mycket vi har kört lite skoter men efter ett tag konstaterade vi att det kanske liksom är lite för kallt..mer då jag har iaf gått och klämt och skakat på vartenda paket...hoppas inget gick sönder, och jag har kommit fram till att jag och emilia kommer få en stälsträngad gitarr:D asså jag kan inte fatta att det är julafton imorgon det känns inte som att det är det.  Ikväll kommer jag säkert inte kunna sova för man kommer få tusen godjul sms, och så snäll som jag är ska jag ju såklart svara på alla. men nu ska jag ta och duscha.

men GODJUL i förskott (för jag tror inte att jag kommer att uppdatera något imorgon.)


puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag fick också en gitarr :D Har du några lätta nybörjar låtar?

2009-12-30 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0